Celkové požadavky: Kvalitní přístup k internetu
Vybavení a náklady:
Potřebné vybavení dodá naše společnost a taktéž nese potřebné náklady spojené s provozem
Pozice:
Operátor třídy A (Odchozí hovory)
Požadavky na odbornost:
Částečná znalost problematiky internetu, dobrá artikulace po telefonu, příjemné jednání, ambice růstu na další pozice.
Popis:
Pracovník telefonického centra služeb společnosti se zaměřením na odchozí volání. Na této pozici pracovník tipuje potencionální klienty z určených zdrojů a sjednává schůzky pracovníkům obchodního oddělení.
Odměna:
Odměnu je možno provádět ve třech variantách. Doporučený postup je vzrůstový a -> b -> c
a) Měsíční základ + za počet sjednaných schůzek
b) Měsíční základ + za počet dokončených transakcí
c) Provizní systém v přímé závislosti na výnosu z transakcí
Pozice:
Operátor třídy B (Odchozí a příchozí hovory)
Požadavky na odbornost:
Částečná znalost problematiky internetu, dobrá artikulace po telefonu, příjemné jednání. Absolvované školení na systém FelixNET úrovně Technické podpory. Znalost problematiky elektronické korespondence a celkově informačních technologií vítána.
Popis:
Pracovník telefonického centra služeb společnosti se zaměřením na příchozí volání. Na této pozici pracovník zpracovává požadavky klientů na problematiku produktu FelixNET, objednávky aktivací a je oprávněn provádět veškeré úkony jako „Operátor třídy A“.
Odměna:
Odměna je stanovena v několika úrovních:
- Za technickou podporu: 100,- Kč /hod. poradenství
- Za zpracování příchozí objednávky:
a) Jednorázová odměna 500,- Kč
b) Procentuální odměna dle výše aktivačního poplatku ve výši 10%
Odměna za služby odchozí zpracování hovorů je stanovena u odměn pro „Operátor třídy A“.
Pro podrobnější informace volejte 777000590.